Als je een zzp-er bent of een kleine onderneming hebt, dan is dit boek voor jou geschreven. Marketing Zonder Personeel, is geïnspireerd door gesprekken met honderden zelfstandige ondernemers in alle mogelijke bedrijfstakken. Onder de ondernemers zijn zeer succesvolle zakenmannen en –vrouwen, gepassioneerde creatievelingen, ervaren coaches, gedreven innovators, vaklieden, hoogopgeleide specialisten, handelaars, horeca-uitbaters, sportievelingen en spirituelen.
Het vertrekpunt van dit boek is wie jíj bent. Niet jouw onderneming, jouw merk, jouw product, of jouw website. Als je dit boek hebt gelezen weet je welke marketingtools bij jou passen. En hoe je deze inzet om jezelf met succes in de markt te zetten. Op een slimme manier.
Het boek geeft concreet antwoord op vragen zoals:”Hoe kan ik mijn talent het best tot uiting laten komen?”, “Hoe kan ik mijn passie overbrengen?” “Hoe bereik ik mijn doelgroep met Social Media?” Het boek introduceert hiervoor 48 praktische marketingtools.